Úvod » Koordinátor montáží nábytku s AJ – komerční interiéry

Koordinátor montáží nábytku s AJ – komerční interiéry

Pro našeho klienta, úspěšnou nadnárodní společnost působící jako komplexní dodavatel řešení komerčních interiérů, hledáme pro posílení týmu schopné kandidáty na pozici Koordinátor montáží nábytku s AJ – komerční interiéry.


Náplň práce:

  • správa a plánování každodenních instalací v celé Evropě
  • komunikace s interními a externími partnery instalace a zajištění včasného provedení
  • komunikace se zákazníky, výrobci a prodejci
  • kontrola rozsahu prací a předání na základě předem dohodnutých nákladů a časového harmonogramu
  • vedení dokumentace k jednotlivým projektům
  • kontrola, archivace a aktualizace zpráv o instalačních místech, informovaní klientů


Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • zkušenosti v prostředí instalace nábytku v interiérech (zejm. retail a office prostory)
  • technické myšlení, schopnost číst a pochopit výkresy - rozvržení / půdorysy
  • schopnost včasného řešení problémů
  • jasná komunikace, jak písemná, tak verbální
  • velmi dobrá znalost AJ - komunikace se zahr. klienty, s kolegy v Anglii apod.
  • schopnost týmové práce a vedení montážního týmu na místě dle potřeby
  • flexibilitu - občasné cesty po Evropě - cca 1-2x do měsíce (kontrola montáží u zákazníka)
  • schopnost efektivně spravovat více úkolů a termínů
  • velmi dobrá znalost práce na PC - Excel, Word a PowerPoint

 

Nabízíme:

  • zázemí stabilní úspěšné společnosti vedené skvělým šéfem
  • dynamickou práci
  • příjemné pracovní prostředí rodinného charakteru se stabilním kolektivem
  • práci na HPP
  • předpoklad dlouhodobého setrvání ve firmě
  • mobilní telefon, notebook
  • výuku AJ a další vzdělávací programy (školení v zahraničí)

Nástup: ihned nebo dohodou

Nástupní plat: fix od 35 - 40.000 Kč dle zkušeností + prémie a roční bonusy

Lokalita: Praha 9

 

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nejste personalista, ale máte ve vaší společnosti na starosti nábor a podporu nových zaměstnanců? Přijďte se k nám poradit a zorientovat. Využijte naše dvacetileté zkušenosti v této oblasti!

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

© 2013-2019, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.