Úvod » Business Development Manager

Business Development Manager

Pro našeho významného klienta, zahraniční společnost působící v oblasti realit se sídlem v Praze, hledáme vhodného kandidáta na pozici Business Development Manager.


Náplň práce:

  • identifikace nových obchodních příležitosti - včetně nových klientů, trhů, oblastí růstu, trendů, produktů a služeb
  • péče o stávající klienty
  • strategické myšlení - stanovit cíle a cíle rozvoje a zlepšení podnikání
  • zajistit koordinovaný přístup mezi rozvojem podnikání a poskytováním služeb
  • navazování spolupráce s novými klienty a uzavírání smluv
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti, aby podpořily společné příležitosti pro rozvoj podnikání
  • plánování propagační strategie a aktivit s marketingovým oddělením
  • účast na seminářích, konferencích
  • udržování kroku s trendy a změnami v oblasti nemovitostí a podnikatelského světa.

 

Požadavky :

  • pracovní zkušenost nejlépe na pozici manažer pro rozvoj podnikání v oblasti nemovitostí
  • houževnatost a snaha o hledání nového podnikání a splnění či překonání cílů
  • vynikající písemné a slovní komunikační dovednosti - potřebné pro komunikaci se širokým okruhem lidí, a to jak uvnitř, tak externě
  • dobré IT dovednosti, včetně využití softwaru MS office a CRM
  • profesionální způsob vystupování
  • iniciativa a dobré rozhodovací schopnosti
  • znalosti řízení projektů
  • schopnost motivovat sebe a nastavit vlastní cíle • skvělé organizační schopnosti
  • dobré dovednosti v oblasti vytváření sítí
  • schopnost myslet strategicky
  • příslušné vysokoškolské vzdělání
  • dobré jazykové znalosti češtiny a angličtiny
  • řidičský průkaz

 

Nabídka:

  • zajímavou práci v zahraniční společnosti
  • motivující finanční ohodnocení + benefity
  • práce na HPP


Nástup:ihned
Lokalita: Praha 1

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nejste personalista, ale máte ve vaší společnosti na starosti nábor a podporu nových zaměstnanců? Přijďte se k nám poradit a zorientovat. Využijte naše dvacetileté zkušenosti v této oblasti!

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

© 2013-2019, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.