Úvod » Asistentka obchodního oddělení

Asistentka obchodního oddělení

Pro našeho klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme administrativně i organizačně schopnou, pečlivou a samostatnou Asistentku pro obchodní oddělení- s praxí.


Náplň práce:

  • administrativní a organizační podpora obchodního týmu na všech úrovních
  • administrativní pomoc při akcích obchodního oddělení
  • zadávání objednávek, kontrola faktur, příprava podkladů na podpis a schválení
  • příprava a kontrola podkladů pro finanční oddělení
  • zpracování dokumentace
  • denní telefonická komunikace s kolegy v terénu
  • komunikace a spolupráce s dodavateli
  • pravidelný reporting
  • spolupráce s ostatními odděleními společnosti


Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • několikaletou praxi na obdobné pozici (velkou výhodou ve farmaceutické společnosti)
  • preciznost, spolehlivost, samostatnost, flexibilitu
  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • pozitivní přístup k práci
  • středně pokročilou znalost AJ


Nabízíme:

  • velmi zajímavé finanční ohodnocení - dle zkušeností
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • vzdělávací aktivity
  • 5 týdnů dovolené a další benefity
  • mobilní telefon, IT vybavení
  • práci v dynamickém kolektivu

Nástup: ideálně v průběhu ledna 2019, případně dohodou

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

S VÁMI JIŽ OD ROKU 1998

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nejste personalista, ale máte ve vaší společnosti na starosti nábor a podporu nových zaměstnanců? Přijďte se k nám poradit a zorientovat. Využijte naše dvacetileté zkušenosti v této oblasti!

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

© 2013-2019, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.