Úvod » Asistent/ka managementu OC

Asistent/ka managementu OC

Pro našeho významného klienta, zahraniční společnost působící v oblasti pronájmu retailových ploch se sídlem v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka managementu OC


Náplň práce:

  • péče o aktuální krátkodobé nájemce obchodního centra a vyhledávání nových
  • tvorba krátkodobých nájemních smluv, agenda krátkodobých příjmů, správa pokladny
  • tvorba prezentací a reportů majiteli centra
  • administrativní činnost spojená se správou centra
  • pronájem ploch, uzavírání smluv, dohled nad realizací pronájmu
  • sledování návštěvnosti centra, reporty s tím související
  • správa pokladny centra, měsíční zpracování pokladen
  • tvorba business plánů, budget krátkodobých nájemců
  • účast na měsíčním meetingu – zápis z meetingu apod.

 

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • zkušenost s vystavováním faktur
  • pečlivost, zodpovědnost
  • dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • pokročilou znalost Excelu !!!! (tabulky, grafy,funkce)
  • znalost AJ na úrovni min.B2/C1

 

Nabízíme:

  • mladý kolektiv
  • zajímavou práci v zahraniční společnosti
  • motivující finanční ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity které čerpáte podle osobních preferencí (permanentky do fitness center, vstupenky do kin a divadel, jazykové, zážitkové aktivity, zdravotní péče, wellness, penzijní připojištění, stravenky a mnoho dalších)
  • 3 dny sick days
  • práce na HPP

Lokalita: Praha 4 v blízkosti metra Kačerov

Plat: 28 - 32 000,-Kč dle zkušeností

Nástup: 12/2018 - 01/2019

 

 

 

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nejste personalista, ale máte ve vaší společnosti na starosti nábor a podporu nových zaměstnanců? Přijďte se k nám poradit a zorientovat. Využijte naše dvacetileté zkušenosti v této oblasti!

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

© 2013-2018, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.