Úvod » Výkonná asistentka s AJ do odd. Auditu

Výkonná asistentka s AJ do odd. Auditu

Pro našeho významného klienta, prestižní mezinárodní společnost poskytující auditorské, daňové a poradenské služby, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici   Výkonná   asistentka s AJ do odd. Auditu.


Náplň práce:

  • administrativní podpora manažerům společnosti
  • práce s klientskými daty (databáze)
  • formátování dokumentů
  • fakturace
  • vedení kalendářů nadřízených, organizace schůzek, organizace služebních cest
  • vyřizování korespondence
  • komunikace s klienty
  • reporting
  • další administrativní činnost


Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou / VŠ
  • praxi minimálně 2 roky na administrativní pozici
  • plynulou znalost českého jazyka s výbornou gramatikou
  • pokročilou znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Powerpoint)
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • přátelskou a otevřenou osobnost
  • přesnost, pečlivost, spolehlivost
  • schopnost určit si priority a dodržet termíny
  • týmového ducha
  • ochotu učit se nové věci


Nabízíme:

  • zajímavé platové ohodnocení (32 - 35.000 Kč, dle zkušeností a schopností)
  • příležitost pracovat v renomované a stabilní společnosti
  • příjemné prostředí v moderních kancelářích v centru Prahy
  • přátelský pracovní kolektiv
  • komplexní zaškolení
  • 6 týdnů dovolené
  • širokou škálu benefitů v hodnotě až 27.000 Kč ročně
  • firemní benefity (permanentky do fitness center, vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, wellness, penzijní připojištění, stravenky, a další)
  • pracovní doba 8:30 - 17:30

Nástup: ihned / dle dohody

Lokalita: Praha 1

 

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nejste personalista, ale máte ve vaší společnosti na starosti nábor a podporu nových zaměstnanců? Přijďte se k nám poradit a zorientovat. Využijte naše dvacetileté zkušenosti v této oblasti!

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

© 2013-2019, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.