Úvod » Týmová asistentka

Týmová asistentka

Pro našeho významného klienta, prestižní mezinárodní společnost poskytující auditorské, daňové a poradenské služby, hledáme vhodné kandidátky na pozici Týmová asistentka.


Náplň práce:

  • administrativní podpora partnerům a manažerům společnosti
  • vedení kalendářů nadřízených
  • organizace schůzek a telefonických konferencí, organizace služebních cest a jejich následné vyúčtování
  • zpracování podkladů k fakturaci a vystavování faktur
  • vyřizování korespondence
  • formátování a finální design prezentací
  • generování a zpracování reportů a tabulek v Excelu
  • další administrativní činnosti na základě potřeby

 

Co požadujeme?

 

  • SŠ vzdělání s maturitou / VŠ
  • plynulou znalost českého jazyka s výbornou gramatikou
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. na úrovni B2)
  • dobrou znalost práce na PC (MS Office - Excel, Word, Powerpoint)
  • minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • přátelskou a otevřenou osobnost
  • schopnost určit si priority a dodržet termíny
  • týmového ducha
  • přesnost a spolehlivost


Co nabízíme?

 

  • zajímavé platové ohodnocení (od 30 - 35 000,- Kč dle zkušeností a schopností)
  • příležitost pracovat v renomované a stabilní společnosti
  • příjemné prostředí v moderních kancelářích v centru Prahy
  • přátelský pracovní kolektiv
  • komplexní zaškolení
  • 6 týdnů dovolené
  • širokou škálu benefitů
  • firemní benefity (permanentky do fitness center, vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, wellness, penzijní připojištění, stravenky)


Nástup: dohodou

Lokalita: Praha 1

 

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nejste personalista, ale máte ve vaší společnosti na starosti nábor a podporu nových zaměstnanců? Přijďte se k nám poradit a zorientovat. Využijte naše dvacetileté zkušenosti v této oblasti!

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

© 2013-2018, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.