Úvod » Mzdová účetní/konzultant mzdového a HR IS

Mzdová účetní/konzultant mzdového a HR IS

Pro našeho klienta hledáme schopné kandidáty na pozici Mzdová účetní/konzultant mzdového a HR IS.

 

Co je náplni práce?

  • konzultace pro nové i stávající klienty: Většinu času strávíte komunikací s mzdovými účetními a dalšími uživateli IS, se kterými řešíte jejich dotazy, požadavky či jiné podněty týkající se funkcí mzdového systému, a to jednak v procesu implementace a jednak v procesu následné podpory
  • analýza požadavků a návrhy řešení: Tvorba návrhu řešení na základě Analýzy zákaznických požadavků a následná realizace těchto řešení včetně dodávky ke klientům
  • školení uživatelů a prezentace našich produktů: Součástí Vaší práce bude i školení uživatelů či prezentace funkcionality IS

 

Jak si Vás představujeme?

  • SŠ vzdělání
  • máte zkušenosti s mzdovým účetnictvím a/nebo českou mzdovou legislativou a lépe tak porozumíte požadavkům mzdových účetních
  • ŘP skupiny B: Vlastní mobilita vám usnadní případné výjezdy za zákazníky.
  • předchozí konzultantská zkušenost v této oblasti je velká výhoda
  • znalost technologií Microsoft, především Office, D365 Business Central je značnou výhodu

 

Co nabízíme?

  • atraktivní finanční ohodnocení
  • 23 dnů dovolené, 3 sick days, …
  • pružnou pracovní dobu a možnost využití home office
  • práci se smyslem a reálnými výsledky
  • prostor pro vlastní rozvoj i kariérní růst: prohloubíte své znalosti IT technologií, získáte cenné zkušenosti se zákaznickou komunitou a načerpáte velké množství know-how
  • stabilní zázemí silné firmy
  • nástup ihned nebo dohodou

Práce na hlavní pracovní poměr

Základní pracovní místa jsou na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Českých Budějovicích, Zlíně.

 

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

10 tipů pro absolventy

... aneb co je důležité nezanedbat při hledání prvního zaměstnání

© 2013-2023, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.