Úvod » Mzdová účetní/konzultant mzdového a HR IS
Mzdová účetní/konzultant mzdového a HR IS
Pro našeho klienta hledáme schopné kandidáty na pozici Mzdová účetní/konzultant mzdového a HR IS.
Co je náplni práce?
-
konzultace pro nové i stávající klienty: Většinu času strávíte komunikací s mzdovými účetními a dalšími uživateli IS, se kterými řešíte jejich dotazy, požadavky či jiné podněty týkající se funkcí mzdového systému, a to jednak v procesu implementace a jednak v procesu následné podpory
-
analýza požadavků a návrhy řešení: Tvorba návrhu řešení na základě Analýzy zákaznických požadavků a následná realizace těchto řešení včetně dodávky ke klientům
-
školení uživatelů a prezentace našich produktů: Součástí Vaší práce bude i školení uživatelů či prezentace funkcionality IS
Jak si Vás představujeme?
-
SŠ vzdělání
-
máte zkušenosti s mzdovým účetnictvím a/nebo českou mzdovou legislativou a lépe tak porozumíte požadavkům mzdových účetních
-
ŘP skupiny B: Vlastní mobilita vám usnadní případné výjezdy za zákazníky.
-
předchozí konzultantská zkušenost v této oblasti je velká výhoda
-
znalost technologií Microsoft, především Office, D365 Business Central je značnou výhodu
Co nabízíme?
-
atraktivní finanční ohodnocení
-
23 dnů dovolené, 3 sick days, …
-
pružnou pracovní dobu a možnost využití home office
-
práci se smyslem a reálnými výsledky
-
prostor pro vlastní rozvoj i kariérní růst: prohloubíte své znalosti IT technologií, získáte cenné zkušenosti se zákaznickou komunitou a načerpáte velké množství know-how
-
stabilní zázemí silné firmy
-
nástup ihned nebo dohodou
Práce na hlavní pracovní poměr
Základní pracovní místa jsou na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Českých Budějovicích, Zlíně.
Kontaktní osoba