Úvod » IT Specialista – ERP/SharePoint/ Finance

IT Specialista – ERP/SharePoint/ Finance

IT Specialista – ERP / SharePoint/ Finance

Pro našeho klienta hledáme do týmu aplikačních specialistů odborníky, kteří budou zodpovědní za realizaci, komunikaci s uživateli, zpracování jejich požadavků a spolupráci s externími dodavateli na dílčích částech projektů.

Náplň práce:

 

  • Údržba IS/ERP systémů
  • Řešení uživatelských a systémových problémů
  • Řešení ad hoc požadavků aplikačního týmu
  • Testování aplikací a komunikace s klíčovými uživateli
  • Tvorba a aktualizace dokumentace v českém i anglickém jazyce

Požadujeme:

 

  • SŠ/VŠ ekonomického nebo IT zaměření
  • Práce vhodná pro absolventy technických oborů s praxi 2-3 ROKY nejlépe z pozic konzultant, analytik, aplikační specialista
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici v oblasti správy a údržby systémů podmínkou
  • Odolnost vůči stresu
  • Obecnou znalost ekonomických a účetních procesů výhodou – správa finančních a reportingových modulů
  • Obecnou znalost IS a ERP systémů
  • Pokročilou znalost práce s nástroji MS Office
  • Pokročilou znalost angličtiny – komunikace se zahraničními pobočkami
  • Komunikační dovednosti, ochota k dalšímu vzdělávání
  • Výhodou znalost v některých oblastech: Microsoft Dynamics AX, Bussiness Intelligence, Reporting Services, Power BI, SQL, Sharepoint

Co Vám nabídneme:

 

  • Zázemí dynamicky rostoucí, a přesto stabilní společnosti
  • Mladý kolektiv
  • Prostor pro samostatnou a kreativní práci
  • Kvalitní HW i SW vybavení, přístup k nejmodernějším technologiím a specifickým projektům
  • Otevřené a přátelské prostředí
  • Podporu při odborném rozvoji, možnost dalšího vzdělávání
  • iPhone a notebook pro soukromé využití
  • Zvýhodněný firemní telefonní a datový tarif s možností využití pro rodinné příslušníky
  • Občerstvení na pracovišti
  • Multisport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuka AJ/NJ, 5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, po vzájemné dohodě home office.

Nástupní plat 40 – 60 000,-. 13. a 14. plat
Nástup ihned

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

10 tipů pro absolventy

... aneb co je důležité nezanedbat při hledání prvního zaměstnání

© 2013-2021, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.