Úvod » Výkonná asistentka s AJ (mezinárodní advokátní kancelář)

Výkonná asistentka s AJ (mezinárodní advokátní kancelář)

Pro našeho klienta, mezinárodní advokátní kancelář, hledáme administrativně a organizačně schopné kandidátky na pozici Výkonná asistentka s AJ.

 

Náplň práce:

  • administrativní podpora manažerům a partnerům společnosti
  • vedení kalendářů nadřízených, organizace schůzek, ad hoc úkoly
  • zakládání projektů v interních systémech a databázích, příprava podkladů, zpracovnání a kontrola dat, atd.
  • zpracování reportů a tabulek
  • ad hoc administrativa - formátování dokumentů, korespondence, finální design prezentací, překlady, apod.

 

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání, ideálně ekonomický směr
  • pokročilou znalost AJ slovem i písmem
  • český jazyk – rodilý mluvčí
  • znalost MS Office – formátování dokumentů, práce v Excelu, schopnost rychlého zaučení se v interních systémech
  • samostatnost, pečlivost, dobré organizační schopnosti
  • profesionální vystupování
  • přátelskou povahu

 

Nabízíme:

  • prostředí významné mezinárodní společnosti
  • velmi příjemný pracovní kolektiv
  • kanceláře v centru Prahy
  • zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, stravenky, výuka angličtiny, 5 sick days, zvýhodněné mobilní tarify, firemní akce - lyžování, párty, team building, a další
  • práci na HPP, možnost flexibilního začátku a konce pracovní doby
  • nástupní plat: 35 - 40 000,-Kč

Lokalita: Praha 1

Nástup: nejpozději od srpna 2023

 

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

10 tipů pro absolventy

... aneb co je důležité nezanedbat při hledání prvního zaměstnání

© 2013-2023, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.