Úvod » Výkonná asistentka s AJ (mezinárodní advokátní kancelář)
Výkonná asistentka s AJ (mezinárodní advokátní kancelář)
Pro našeho klienta, mezinárodní advokátní kancelář, hledáme administrativně a organizačně schopné kandidátky na pozici Výkonná asistentka s AJ.
Náplň práce:
-
administrativní podpora manažerům a partnerům společnosti
-
vedení kalendářů nadřízených, organizace schůzek, ad hoc úkoly
-
zakládání projektů v interních systémech a databázích, příprava podkladů, zpracovnání a kontrola dat, atd.
-
zpracování reportů a tabulek
-
ad hoc administrativa - formátování dokumentů, korespondence, finální design prezentací, překlady, apod.
Požadujeme:
-
SŠ vzdělání, ideálně ekonomický směr
-
pokročilou znalost AJ slovem i písmem
-
český jazyk – rodilý mluvčí
-
znalost MS Office – formátování dokumentů, práce v Excelu, schopnost rychlého zaučení se v interních systémech
-
samostatnost, pečlivost, dobré organizační schopnosti
-
profesionální vystupování
-
přátelskou povahu
Nabízíme:
-
prostředí významné mezinárodní společnosti
-
velmi příjemný pracovní kolektiv
-
kanceláře v centru Prahy
-
zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, stravenky, výuka angličtiny, 5 sick days, zvýhodněné mobilní tarify, firemní akce - lyžování, párty, team building, a další
-
práci na HPP, možnost flexibilního začátku a konce pracovní doby
-
nástupní plat: 35 - 40 000,-Kč
Lokalita: Praha 1
Nástup: nejpozději od srpna 2023
Kontaktní osoba