Úvod » Výkonná asistentka s AJ - mezinárodní advokátní kancelář

Výkonná asistentka s AJ - mezinárodní advokátní kancelář

Pro našeho klienta, mezinárodní advokátní kancelář, hledáme schopné kandidátky na pozici   Výkonná  asistentka s AJ.

 

Náplň práce:

  • administrativní podpora advokátů – partnerů a managerů společnosti
  • práce s interními systémy – zakládání projektů, zadávání a kontrola dat,
  • zpracování pracovních výkazů, vyúčtování nákladů, správa interní databáze
  • organizace schůzek, kontrola termínů, asistence při vedení advokátního spisu
  • správa datových schránek a kalendáře
  • Ad hoc administrativa - formátování, překlady, kopírování, evidence dovolené
  • komunikace s notářem a s klienty


Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomický směr
  • pokročilou znalost AJ slovem i písmem
  • český jazyk – rodilý mluvčí
  • dobrou znalost MS Office – formátování dokumentů, práce v Excelu, schopnost rychlého zaučení se v interních systémech
  • samostatnost, pečlivost, dobré organizační schopnosti
  • profesionální vystupování
  • přátelskou povahu


Nabízíme:

  • prostředí významné mezinárodní společnosti
  • velmi příjemný pracovní kolektiv
  • kanceláře v centru Prahy
  • flexibilně rozloženou pracovní dobu 40 hodin týdně
  • zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, stravenky, výuka angličtiny s rodilým mluvčím v pracovní době, sick days, zvýhodněné mobilní tarify, firemní akce - lyžování, párty, team building, občerstvení a další

 

Lokalita: Praha 1

 

Nástup: ihned

 

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Koučování

Řešení, na která si přijdete sami, jsou vám nejbližší. To platí v pracovním i soukromém životě. Pomůžeme vám s hledáním cest, po kterých se vydáte. Kroky k cíli budou už vaše.

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

© 2013-2024, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.