Úvod » Asistentka s AJ - mezinárodní advokátní kancelář
Asistentka s AJ - mezinárodní advokátní kancelář
Pro našeho klienta, mezinárodní advokátní kancelář, hledáme schopné kandidátky na pozici Asistentka s AJ.
Náplň práce:
-
administrativní podpora advokátů – partnerů a managerů společnosti
-
práce s interními systémy – zakládání projektů, zadávání a kontrola dat,
-
zpracování pracovních výkazů, vyúčtování nákladů, správa interní databáze
-
organizace schůzek, kontrola termínů, asistence při vedení advokátního spisu
-
správa datových schránek a kalendáře
-
Ad hoc administrativa - formátování, překlady, kopírování, evidence dovolené
-
komunikace s notářem a s klienty
Požadujeme:
-
min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomický směr
-
pokročilou znalost AJ slovem i písmem
-
český jazyk – rodilý mluvčí
-
dobrou znalost MS Office – formátování dokumentů, práce v Excelu, schopnost rychlého zaučení se v interních systémech
-
samostatnost, pečlivost, dobré organizační schopnosti
-
profesionální vystupování
-
přátelskou povahu
Nabízíme:
-
prostředí významné mezinárodní společnosti
-
velmi příjemný pracovní kolektiv
-
kanceláře v centru Prahy
-
zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, stravenky, výuka angličtiny, sick days, zvýhodněné mobilní tarify, firemní akce - lyžování, párty, team building, občerstvení a další
Lokalita: Praha 1
Nástup: ihned
Kontaktní osoba