Úvod » Customer Service Specialist FMCG
Customer Service Specialist FMCG
Pro našeho klienta, mezinárodní obchodní společnost působící v FMCG segmentu, hledáme komunikativního kandidáta se zkušenostmi se zákaznickým servisem v logistickém oddělení (zpracování objednávek, doprava, skladování a administrativa), který nemá rád stereotyp, baví ho rozmanitost v práci a zároveň může využít i své analytické schopnosti.
Co bude náplní Vaší práce:
-
zpracovávání zákaznických objednávek
-
spolupráce s logistickým a obchodním oddělením
-
řízení toku interních dokumentů, spolupráce s účetní firmou
-
řešení reklamací a fakturačních rozdílů
-
komunikace se zákazníky (obchodní řetězce) a externími logistickými partnery
-
práce se systémem EDI/SAP
-
tvorba reportů v MS Excel
-
podpora obchodního oddělení
-
administrativa související s provozem kanceláře
Co od Vás budeme požadovat:
-
SŠ vzdělání
-
min 1- 2 roky praxe na pozici v logistice nebo v zákaznickém servisu (ne v call centru)
-
znalost ČJ jako rodilý mluvčí, komunikativní AJ používaná v praxi
-
znalost systému SAP a ekonomické vzdělání výhodou
-
velmi dobrá znalost MS Office (především MS Excel)
-
vysoce pro-zákaznický přístup
-
schopnost budovat vztahy, pracovat v teamu a hledat řešení
-
pečlivost, přesnost v pracovním výkonu, flexibilitu, chuť učit se novým věcem
Co Vám můžeme nabídnout:
-
zázemní úspěšné zahraniční společnosti
-
menší kolektiv profesionálů
-
možnost přicházet s vlastními nápady
-
velmi různorodou práci
-
balíček zaměstnaneckých výhod (občerstvení na pracovišti: káva, čaj; 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, služební telefon, notebook, multisport karta, firemní akce, teambuildingy)
-
Možnost zkráceného úvazku na 7 hodin
Finance: zajímavé finanční ohodnocení + bonusy
Nástup: ihned/dohodou
Lokalita Praha 9 (východní okraj Prahy)
Kontaktní osoba