Úvod » Administrátor zakázek
Administrátor zakázek
Administrátor zakázek.
Staňte se součástí obchodního týmu v showroomu. Pokud Vám vyhovuje menší tým, pestrá a různorodá práce, možnost podílet se na jednotlivých projektech od A do Z a svou prací přímo ovlivňovat výsledek, tak jste pravděpodobně na správném místě.
Náplň práce:
-
komunikace se zákazníky od poptávky, až po konečnou montáž
-
zpracování cenové nabídky, objednávky, vystavování faktury, zadávání zakázky do výroby, koordinace zaměření u zákazníka
-
řešení případných reklamací a organizování montáží
-
podpora obchodního manažera s přípravou podkladů pro jednání s architekty i koncovými zákazníky a komunikace se zákazníky na showroomu.
Co od vás očekáváme?
-
SŠ/VŠ nejlépe technického směru
-
zkušenosti na obdobné pozici výhodou, popřípadě s prodejem oken, dveří, kuchyní
-
schopnost číst technickou dokumentaci, Autocad velkou výhodou
-
znalost práce v informačním systému SAP, Hellios apod.
-
zájem o oblast IT a práci s informačními systémy, předpokládáme snadné zaučení se ve všech funkcích daného interního softwaru K2
-
pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce
-
komunikační dovednosti, pro-zákaznickou orientaci
-
velmi dobré počítačové dovednosti
-
schopnost a chuť učit se novým věcem i technickým
-
spolehlivost, ochotu, aktivní přístup k práci
Co můžete očekávat od nás?
-
zaškolení ohledně produktů a systému práce
-
vše, co budete k práci potřebovat (PC, telefon, podporu vedoucího i celého týmu)
-
stabilní a dlouhodobé zaměstnání
-
motivující platové ohodnocení odpovídající výsledkům Vaší práce
-
neformální přátelské prostředí
-
skvělý kolektiv kolegů, ochotných vždy pomoci
-
příspěvek na stravování, cafeterie
-
pravidelné firemní akce (lyžování v Alpách, sportovní a kulturní akce)
Nástup ihned
Nástupní plat 35 - 40 000,-Kč
Lokalita Praha 9
Kontaktní osoba