Úvod » Administrátor zakázek

Administrátor zakázek

Administrátor zakázek.

Staňte se součástí obchodního týmu v showroomu. Pokud Vám vyhovuje menší tým, pestrá a různorodá práce, možnost podílet se na jednotlivých projektech od A do Z a svou prací přímo ovlivňovat výsledek, tak jste pravděpodobně na správném místě.

 

Náplň práce:

  • komunikace se zákazníky od poptávky, až po konečnou montáž
  • zpracování cenové nabídky, objednávky, vystavování faktury, zadávání zakázky do výroby, koordinace zaměření u zákazníka
  • řešení případných reklamací a organizování montáží
  • podpora obchodního manažera s přípravou podkladů pro jednání s architekty i koncovými zákazníky a komunikace se zákazníky na showroomu.

 

Co od vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ nejlépe technického směru
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou, popřípadě s prodejem oken, dveří, kuchyní
  • schopnost číst technickou dokumentaci, Autocad velkou výhodou
  • znalost práce v informačním systému SAP, Hellios apod.
  • zájem o oblast IT a práci s informačními systémy, předpokládáme snadné zaučení se ve všech funkcích daného interního softwaru K2
  • pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce
  • komunikační dovednosti, pro-zákaznickou orientaci
  • velmi dobré počítačové dovednosti
  • schopnost a chuť učit se novým věcem i technickým
  • spolehlivost, ochotu, aktivní přístup k práci

 

Co můžete očekávat od nás?

  • zaškolení ohledně produktů a systému práce
  • vše, co budete k práci potřebovat (PC, telefon, podporu vedoucího i celého týmu)
  • stabilní a dlouhodobé zaměstnání
  • motivující platové ohodnocení odpovídající výsledkům Vaší práce
  • neformální přátelské prostředí
  • skvělý kolektiv kolegů, ochotných vždy pomoci
  • příspěvek na stravování, cafeterie
  • pravidelné firemní akce (lyžování v Alpách, sportovní a kulturní akce)

Nástup ihned

Nástupní plat 35 - 40 000,-Kč

Lokalita Praha 9

 

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

10 tipů pro absolventy

... aneb co je důležité nezanedbat při hledání prvního zaměstnání

© 2013-2022, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.