Úvod » Customer service/administrátor logistiky

Customer service/administrátor logistiky

Pro našeho klienta, společnost která se zabývá vývojem a výrobou mechanických zabezpečovacích zařízení hledáme vhodné kandidáty na pozici
Customer service/administrátor logistiky.

 

Náplň práce:

  • zakládání objednávek, administrace objednávek v systému
  • zákaznický servis, telefonická podpora obchodního týmu
  • fakturace, expedice zboží (dodací listy)
  • zakládání dodavatelů
  • administrativa a evidence reklamací (zodpovědnost za komunikaci)
  • příprava nákupní objednávky pro manažera logistiky
  • zakládání cen do ceníku (nákup/prodej)
  • zakládání nových karet zboží + kusovníky
  • administrace zápůjček a evidence
  • kontrolní přepočty zboží
  • zpracování reportingu logistiky


Požadované dovednosti:

  • SŠ ekonomického směru
  • alespoň krátkodobá relevantní pracovní zkušenost v logistice a s fakturací
  • znalost MS Office - uživatelská znalost MS Excel
  • chuť učit se novým věcem
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost, flexibilitu
  • zodpovědný přístup k práci

 

Nabízíme:

  • menší, přátelský kolektiv
  • bonusy/prémie, slevu na firemní výrobky/služby,
  • stravenky, občerstvení na pracovišti
  • dovolená 5 týdnů,
  • vlastní organizace náplně práce

Nástupní plat od 30 - 32 000,- Kč dle zkušeností + měsíční prémie

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nejste personalista, ale máte ve vaší společnosti na starosti nábor a podporu nových zaměstnanců? Přijďte se k nám poradit a zorientovat. Využijte naše dvacetileté zkušenosti v této oblasti!

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

© 2013-2020, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.