Úvod » Zdravotní sestra do Customer Service

Zdravotní sestra do Customer Service

Pro inovativní mezinárodní společnost, výhradního distributora speciálních zdravotních pomůcek, hledáme vhodné kandidát/ky na pozici „Zdravotní sestra do Customer Service“, region: Praha.

 

Co bude náplní Vaší práce:

  • každodenní telefonní kontakt s pacienty
  • poskytování pomoci uživatelům (s výběrem pomůcky, rady a doporučení v případě zdravotních problémů týkajících se nošení pomůcky, informace o způsobu dodání pomůcek)
  • zodpovědnost za vývoj a hodnocení CRM projektů
  • obnovování databáze klientů
  • obsluha hot-linky + efektivní řízení prodeje skrze telefon
  • zodpovědnost za odsouhlasený rozpočet a marketingový monitoring
  • příprava analýz uživatelů a databáze klientů
  • pravidelný kontakt s uživateli
  • reporty marketingovému manažerovi
  • úzká spolupráce s manažerem prodeje a jeho týmem

 


Co od Vás budeme požadovat:

  • SŠ/VOŠ vzdělání (zdravotnického směru)
  • praxe na obdobné obchodní pozici ve zdravotnictví výhodou (medicínský reprezentant, zákaznický servis, apod.)
  • zkušenosti s prodejem výhodou
  • prodejní schopnosti orientované na prodej po telefonu
  • umění naslouchat a přesvědčit, vysoký stupeň empatie, důraz na konečného uživatele
  • výborné vyjadřovací, prezentační a organizační schopnosti, týmový hráč, otevřenost novým výzvám, optimistická, objektivní výsledkově orientovaná osobnost, odolnost vůči stresu
  • orientace v medicínském prostředí a distribuci
  • AJ na základní úrovni
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office)

 

Co Vám můžeme nabídnout:

 

  • férový a pohodový přístup nadřízeného
  • výborné pracovní zázemí a ochotné, spolupracující kolegy (2 lidi v kanceláři)
  • menší úspěšná a stabilní společnost bez fluktuace
  • mobilní telefon a notebook, školení
  • týden dovolené navíc
  • stravenky

 

Nástupní plat: 30 –36 tis. Kč + roční bonus
Nástup: ihned/dohodou

 

Lokalita: Praha

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nejste personalista, ale máte ve vaší společnosti na starosti nábor a podporu nových zaměstnanců? Přijďte se k nám poradit a zorientovat. Využijte naše dvacetileté zkušenosti v této oblasti!

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

© 2013-2018, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.