Úvod » Články » Novinky » Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Máme dvacet let zkušeností s inzercí pozic, hledáním zaměstnanců a pohovory.  Za dvacet let jsme potkali tisíce kandidátů, známe jejich potřeby, přání a motivace k práci.

Využijte naši vysokou profesionalitu a přijďte si poslechnout naše tipy a rady.

Součástí každého školení bude praktická část se zaměřením na vaše konkrétní dotazy a problémy. Připravte si otázky, které vás aktuálně pálí!

Lze absolvovat pouze i vybranou jednotlivou část, která vás zajímá.

Komu je školení určeno:

Jednatelům a manažerům menších firem, kteří řeší ve firmě vše a taky nábor zaměstnanců, i jejich další rozvoj a patřičnou motivaci.

Účetním či asistentkám, které dostali na starosti personalistiku tak nějak bokem ke své práci.

Vedoucím týmů, kterým záleží na kvalitě kolegů a na dobré a motivované atmosféře v týmu.

Snažili jsme se připravit obsah školení tak, abychom vám pomohli jednoduše se zorientovat v oblasti náboru a práce se zaměstnanci. Chceme vám ukázat, jak připravit výběrové řízení, vést strukturované pohovory, získat potřebné informace a jak vše správně vyhodnotit. Pomůžeme vám ujasnit si vaše postupy a přístup k zaměstnancům, tak aby u vás byli zaměstnanci spokojení a loajální. 

  1. část Nábor nových zaměstnanců 
  • Současná situace na personálním trhu
  • Možnosti náboru, jejich časová, finanční, personální dotace
  • Zdroje potencionálních uchazečů
  • Personální marketing
  • Inzerce
  • GDPR

Praktická část - prostor pro vaše konkrétní dotazy a problémy z oblasti náboru.

  1. část Výběr nových zaměstnanců 
  • Jak sestavit profil kandidáta. Popis pracovního místa, kompetence, definice odpovědností
  • Jak číst životopis? Co nám CV o kandidátovi říká pod linkou? Jak rychle roztřídit životopisy na použitelné a nepoužitelné?
  • Výběrové řízení, kontakt a komunikace s kandidáty.  Motivování kandidátů ke spolupráci s vaší firmou.
  • Průběh a formy pohovoru.

Praktická část - prostor pro vaše konkrétní dotazy a problémy týkající se výběru těch správných zaměstnanců.

  1. část Adaptace a stabilizace zaměstnanců 
  • Práce s kandidátem před nástupem do vaší společnosti.
  • Jak usnadnit adaptaci nováčka.
  • Péče o rozvoj zaměstnanců.
  • Jak bojovat s konkurenčními nabídkami, přetahováním zaměstnanců.

Praktická část - prostor pro vaše konkrétní dotazy a problémy z oblasti stabilizace a rozvoje zaměstnanců.

Sledujte nás
Fala doporučuje

Nevíte si rady s náborem? Zkuste naše nové školení!

Nejste personalista, ale máte ve vaší společnosti na starosti nábor a podporu nových zaměstnanců? Přijďte se k nám poradit a zorientovat. Využijte naše dvacetileté zkušenosti v této oblasti!

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

Uvažujete o změně zaměstnání?

Uvažujete o změně zaměstnání?

Hledáte novou práci nebo pod vlivem pozitivním zpráv z personálního trhu uvažujete o novém uplatnění? Přijďte se poradit se zkušenými odborníky Agentury Fala.

© 2013-2018, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.